Google Scholar: citas
Creatividad publicitaria eficaz. Carlos Navarro Gutiérrez, Madrid,ESIC Editorial, 2007. 309 páginas
Lozano Delmar, Javier (Universidad de Sevilla)

Fecha: 2007
Resumen: Obra ressenyada: Carlos NAVARRO GUTIÉRREZ, Creatividad publicitaria eficaz. Madrid: ESIC Editorial, 2007.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Castellà
Documento: Ressenya ; recerca ; Versió publicada
Materia: Publicidad ; Eficacia
Publicado en: Questiones publicitarias, Núm. 12 (2007) , p. 135-138 (Reseñas) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://www.questionespublicitarias.es/article/view/v12-lozano
DOI: 10.5565/rev/qp.289


4 p, 75.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Questiones Publicitarias
Artículos > Artículos de investigación
Artículos > Reseñas

 Registro creado el 2018-02-15, última modificación el 2022-03-05



   Favorit i Compartir