Scopus: 3 citas, Google Scholar: citas,
Translanguaging engagement : Dynamic multilingualism and university language engagement programmes
Bradley, Jessica (Leeds Trinity University)

Fecha: 2017
Resumen: This thought piece reflects on the implications of the author's research on translanguaging for university language engagement work with children and young people in schools and colleges. It presents the LangScape Curators project as an example of possible directions for research and practice in this area.
Resumen: En aquest text l'autor explora la incidència que té la recerca en translanguaging que ha portat a terme sobre la implicació del treball de llengua de la universitat amb escoles i instituts. Presenta el projecte LangScape Curators com a exemple de possibles direccions per a la recerca i la pràctica en aquesta àrea.
Resumen: En este texto el autor explora la incidencia que tiene investigación en translanguaging que ha llevado a cabo sobre la implicación del trabajo de lengua de la universidad con escuelas e institutos. Presenta el proyecto LangScape Curators como ejemplo de posibles direcciones para la investigación y la práctica en esta área.
Resumen: Dans ce texte, l'auteur explore l'impact de sa propre recherche en translanguaging sur l'engagement du travail linguistique de l'université dans les écoles et les instituts. Présente le projet LangScape Curators comme un exemple d'orientations possibles pour la recherche et la pratique dans ce domaine.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Documento: Article ; recerca ; Versió publicada
Materia: Translanguaging ; Implicació ; Llengües modernes i cultures ; Multilingüisme ; Educació ; Engagement ; Modern languages and cultures ; Multilingualism ; Education ; Implicación ; Lenguas modernas y culturas ; Multilingüismo ; Educación ; Traduction ; Langues et cultures modernes ; Multilinguisme ; Éducation
Publicado en: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 10 Núm. 4 (november-december 2017) , p. 9-31 (Invited Authors) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v10-n4-bradley
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/337969
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/v10-n4-bradley
DOI: 10.5565/rev/jtl3.759


23 p, 263.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Artículos > Artículos publicados > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Artículos > Artículos de investigación

 Registro creado el 2018-05-28, última modificación el 2022-12-20



   Favorit i Compartir