Publicació: |
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 2013 |
Resum: |
Miquel Àngel Alegre vincula la segregació escolar amb els processos de tria d'escola, i afirma que aquests segons són, alhora, causa i conseqüència de la primera. En aquesta línia, l'autor mostra com les possibilitats de tria estan desigualment distribuïdes en funció de l'estatus socioeconòmic de les famílies i aposta per la regulació pública del principi d'elecció escolar que faci possible reduir la desigualtat que hi ha en aquest camp. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Informes breus ; 38 |
Document: |
Capítol de llibre |
Publicat a: |
Les Escoles magnet: una aposta per l'excel·lència i l'equitat, 2013, p. 25-32, ISBN 9788485557929 |