Factors individuals en l'aprenentatge [100260]
Vasylets, Olena
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Títol variant: Individual Learning Factors
Data: 2018-19
Resum: Aquesta assignatura introdueix l'estudiant en la descripció i l'anàlisi dels factors individuals en l'aprenentatge de l'anglès en relació a la lingüística aplicada i a les teories d'ensenyament de l'anglès. L'assignatura analitza la relació entre l'aprenentatge de l'anglès i l'edat, la motivació, l'actitud, l'aptitud, l'ansietat i les estratègies d'aprenentatge i analitza com aquests factors afecten el procés d'aprenentatge. També s'estudiarà les implicacions que els factors individuals d'aprenentatge tenen per la pràctica docent de l'anglès. En completar l'assignatura l'estudiant podrà: - Entendre les teories que analitzen els factors individuals d'aprenentatge de l'anglès. - Aplicar les teories d'aprenentatge de llengües a l'estudi dels factors individuals d'aprenentatge. - Entendre i descriure la relació entre els factors individuals i els resultats d'aprenentatge. 1 - Entendre i descriure la relació entre els factors individuals i els resultats d'aprenentatge. - Revisar estudis de recerca sobre els factors individuals i analitzar-ne la metodologia. - Analitzar la seva pràctica docent de manera crítica en relació als factors individuals d'aprenentatge. - Desenvolupar estratègies i tècniques per adreçar les diferències individuals d'aprenentatge dins la pràctica docent. - Entendre i descriure la relació entre els factors individuals, resultats d'aprenentatge i el genere.
Resum: This course introduces the student to the analysis and description of individual differences in foreign language learning in relation to applied linguistics and the theories of foreign language learning and teaching. The course explores the relationship between foreign language learning and age, motivation, attitude, aptitude, anxiety and learning strategies and analises how these factors affect the learning process and outcomes. We will also deal with the relationship between learners' individual differences and teaching practice. At the end of the course the student will be able to: - Understand the theories that analyse individual differences in forieng language learning. - Apply foreign language learning theories to the study of individual differences. - Understand and describe the relationship between the individual differences in language learning and learning outcomes. 1 - Understand research studies on individual differences and analyse their methodology. - Critically analyse their teaching practice in relation to individual differences in foreign language learning. - Develop strategies and techniques to address individual differences in the classroom. - Understand the role of gender in second language acquisition.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 80.7 KB

Anglès
5 p, 79.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-06, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir