visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Materiales académicos > Guías docentes > Cine i Literatura Italians |
Fecha: | 2018-19 |
Resumen: | Poder resoldre amb un mínim d'eines orientatives la lectura i/o visió personal de les obres tractades i tenir capacitat per afrontar nous camins relacionats amb la matèria, de manera contextualitzada i d'acord amb la imatge panoràmica plantejada pel curs. - Conèixer les línies mestres de la història del cinema italià d i les seves relacions amb la literatura. - Identificar tant els autors literaris abordats i la seva ubicació en el cànon de la literatura italiana, com les principals figures del cinema italià. - Distingir els trets més rellevants del llenguatge cinematogràfic de les pel·lícules comentades durant el curs. - Analitzar i valorar les estratègies d'adaptació de les obres comentades durant el curs. - Analitzar un exemple, comparar les versions i elaborar un comentari raonat d'un fragment d'una adaptació 1 - Analitzar un exemple, comparar les versions i elaborar un comentari raonat d'un fragment d'una adaptació determinada. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Lengua: | Català |
Titulación: | Estudis de Català i Espanyol [2501801] ; Estudis d'Anglès i Català [2501902] ; Estudis d'Anglès i de Clàssiques [2501907] ; Estudis d'Anglès i Espanyol [2501910] ; Estudis d'Anglès i Francès [2501913] |
Plan de estudios: | Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385] ; Grau en Estudis de Català i Espanyol [834] ; Grau en Estudis d'Anglès i Català [835] ; Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836] ; Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997] |
Documento: | Objecte d'aprenentatge |
Català 6 p, 81.2 KB |