Comerç Internacional [102475]
Esparza Masana, Ricard
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: International Trade
Data: 2018-19
Resum: 1. Desenvolupar el concepte d'avantatge comparativa com a clau per al comerç. 2. Comprendre el rol de la dotació de factors com a claus del desenvolupament del comerç internacional. 3. Analitzar el comportament de les empreses davant de les oportunitats i els reptes que presenta el comerç en un món globalitzat. 4. Entendre els diferents mecanismes de que disposen els governs per regular el comerç internacional. 5. Estudiar la lògica de les decisions polítiques en termes de comerç internacional i el seu impacte econòmic i polític.
Resum: 1. Develop the concept of comparative advantage as a key aspect for commerce. 2. Understand the role of the endowment of factors for the development of international trade. 3. Analyse the behaviour of companies regarding the opportunities and challenges that trade presents in a globalised world. 4. Understand the different mechanisms available to governments to regulate international trade. 5. Study the logic of political decisions in terms of international trade and their economic and political impact.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès
Titulació: Grau en Economia [2501573]
Pla d'estudis: Pla d'Estudis en Economia [1407]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 82.2 KB

Anglès
5 p, 82.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-06, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir