Aprenentatge i Diferències Individuals [102599]
Padros Castells, Marta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Fecha: 2018-19
Resumen: Aquesta assignatura està orientada a estudiar els processos d'aprenentatge, per tal de promoure una educació inclusiva, tot comprenent la diversitat en els processos educatius. El component pràctic d'aquesta assignatura és clau, per això es basarà en anàlisis de casos i en l'anàlisi de la pròpia pràctica professional (pràctiques de camp externes). Des de l'equip docent es presentaran i oferiran diferents alternatives de pràctiques de camp. En cas que aquestes no encaixin amb els horaris/interessos de les i els estudiants, podran buscar unes pràctiques de camp alternatives. Es realitzaran sessions de seguiment i tutorització de l'experiència pràctica triada.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Psicologia [2502443]
Plan de estudios: Grau en Psicologia [954]



Català
5 p, 80.5 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2018-07-06, última modificación el 2018-10-20



   Favorit i Compartir