Màrqueting i Gestió Documental [103133]
Lopes Da Silva, Elaine Aparecida
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: Marketing y Gestión Documental
Data: 2018-19
Resum: Saber identificar mercats i públics. Comprendre l'abast de les eines i recursos bàsics en el màrqueting analític i saber aplicar-los. Saber usar les principals tipologies de fonts i recursos d'informació. Saber gestionar la informació documental.
Resum: Saber identificar mercados y públicos. Comprender el alcance de las herramientas y recursos básicos en el márqueting analítico y saberlos aplicar. Saber usar las principales tipologías de fuentes y recursos de información. Saber gestionar la información documental.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, castellà
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Pla d'estudis: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
7 p, 92.5 KB

Castellà
8 p, 93.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-13, darrera modificació el 2024-04-06



   Favorit i Compartir