Comunicació Comercial [43405]
Valli Casado, Ana Beatriz
Astals Seres, Anna
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Títol variant: Comunicación Comercial
Data: 2018-19
Resum: Aprendre un conjunt d'estratègies creatives publicitàries i tècniques de planificació de mitjans adaptades a situacions de comunicació comercial avançada. El mòdul es divideix en dos blocs: a) Estratègies creatives publicitàries; b) Planificació de mitjans.
Resum: Aprender un conjunto de estrategias creativas publicitarias y técnicas de planificación de medios adaptadas a situaciones de comunicación comercial avanzada. El módulo se divide en dos bloques: a) Estrategias creativas publicitarias; b) Planificación de medios.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Màrqueting [4313148] ; Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [4314947]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Màrqueting [1093] ; Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]



Català
4 p, 80.0 KB

Castellà
4 p, 80.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2018-07-13, darrera modificació el 2018-10-20



   Favorit i Compartir