visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Trastorns i avaluació de l'adquisició del llenguatge oral i escrit |
Data: | 2018-19 |
Resum: | Saber diferenciar i identificar un trastorn en l'adquisició del llenguatge d'una etapa evolutiva i de desenvolupament normal, aixi com fer el diagnòtic diferencial amb d'altres tipus de trastorns de tipus evolutiu. Conèixer i saber avaluar els objectius adients en els diferents trastorns d'adquisició del llenguatge oral i escrit i com poden interactuar en el desenvolupament global posterior. Conèixer i saber seleccionar i utilitzar amb eficàcia les diferents tècniques de valoració generals i especifiques de cada àrea i pels diferents tipus de trastorn. Saber comprendre i extraure conclusions d'informes avaluatius de trastorns d'adquisició del llenguatge oral i escrit. Tenir una visió globalitzadora de l'adquisició del llenguatge i els seus possibles trastorns aixi de les tècniques avaluatives més adients segons les variables de cada cas. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català |
Titulació: | Logopèdia [2500893] |
Pla d'estudis: | Grau en Logopèdia [1383] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 4 p, 79.3 KB |