The Importance of strategies for giving instructions : a case study
López Gutiérrez, Mirtza Helena
Dooly Owenby, Melinda
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2018
Descripción: 65 p.
Resumen: Aquest estudi és una recerca a petita escala basada en les instruccions de dos professors en pràctiques. La informació es va recollir a les pràctiques en un institut de Rubí (Barcelona). Mitjançant l'anàlisi de vídeos, es va extreure informació sobre com aquests dos professors van donar instruccions i es va usar per arribar a conclusions aplicables a la seva docència. La investigació pot ser útil per a futurs professors que poden treure profit de les estratègies utilitzades o del tipus de recerca que ajuda l'automillora.
Resumen: This case study is a small-scale action research based on two student teachers' instruction-giving skills. Data were gathered during the internship in the Official Master's Degree in Teaching in Secondary Schools, Vocational Training and Language Centres offered by Universitat Autònoma de Barcelona. This internship was performed in a Spanish high school located in Rubí, Barcelona. Through video analysis, information about how these two student teachers gave instructions was extracted and used to draw conclusions applicable to their teaching. The findings can be useful to other teachers who might benefit from the strategies or the type of research which helps self-improvement.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Anglès
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Anglès ; Ensenyament ; Metodologia



Treball fi de màster
65 p, 1.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2018-09-12, última modificación el 2022-10-22



   Favorit i Compartir