El rol femení en publicitat : comparativa entre la publicitat del Pròxim Orient i Occident
Martín Torrens, Marta
Martín Villodres, Francisco, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 64 pag.
Resumen: En aquesta recerca es presenta una comparativa entre les publicitats dels països del Pròxim Orient i dels països considerats occidentals; concretament es realitza una comparació de la representació del rol de la figura femenina en aquestes dues publicitats. La publicitat funciona com una eina més de transmissió de la cultura i dels valors de les diferents societats, per això, aquest treball vol demostrar les diferències i les similituds que poden tenir les publicitats de dues zones aparentment tant diferents entre elles pel que respecte al rols de gènere i als estereotips.
Resumen: En esta investigación se presenta una comparativa entre las publicidades de los países de Oriente Próximo y los países considerados occidentales; concretamente se realiza una comparación de la representación del rol de la figura femenina en estas dos publicidades. La publicidad funciona como una herramienta más de transmisión de la cultura y de los valores de las diferentes sociedades, por ello, este trabajo pretende demostrar las diferencias y las similitudes que pueden tener las publicidades de dos zonas aparentemente tan diferentes entre ellas por lo que respecta a los roles de género y los estereotipos.
Resumen: In this research, there is a comparison between advertising in the countries of the Near East and the countries considered Western; specifically, a comparison is made of the representation of the role of the female figure in these two areas. Advertising works as a tool for the transmission of culture and the values of different societies, this document aims to show the differences and similarities that advertising can have in both apparently different areas in terms of gender roles and stereotypes.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Plan de estudios: Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
Documento: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Materia: Estereotip (Psicologia) ; Estudis de dones ; Identitat sexual ; Publicitat ; Orient Mitjà



64 p, 4.8 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-09-20, última modificación el 2022-05-01



   Favorit i Compartir