Marketing con influencers en Instagram : la estrategia publicitaria del momento
Miguel De Los Santos, Alba
Ramon Pinat, Ezequiel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 103 pag.
Abstract: Amb l'arribada de les noves tecnologies i l'auge de les xarxes socials la publicitat s'ha vist obligada a canviar. Un dels motors d'aquest canvi ha estat l'aparició dels nous prescriptors de la web 2. 0, els influencers. En aquesta recerca es pretén analitzar el context d'aparició de les xarxes socials així com el creixement d'Instagram i el fenomen del màrqueting d'influència dins d'aquesta xarxa social. Tot això a través d'una recerca sobre el territori online de les xarxes socials i l'anàlisi de dues campanyes publicitàries d'influencer màrqueting dutes a terme per dues grans marques.
Abstract: Con la llegada de las nuevas tecnologías y el auge de las redes sociales la publicidad se ha visto obligada a cambiar. Uno de los motores de este cambio ha sido la aparición de los nuevos prescriptores de la web 2. 0, los influencers. En esta investigación se pretende analizar el contexto de aparición de las redes sociales así como el crecimiento de Instagram y el fenómeno del influencer marketing dentro de esta red social. Todo ello a través de una investigación sobre el territorio online de las redes sociales y el análisis de dos campañas publicitarias de influencer marketing llevadas a cabo por dos grandes marcas.
Abstract: With the advent of new technologies and the rise of social media the advertisement has been forced to change. One of the engines of this change has been the emergence of the new prescribers of web 2. 0, the influencers. In this research aims to analyze the context of the appearance of social networks as well as the growth of Instagram and the phenomenon of the influencer marketing within this social network. All this through a research on the territory online of the of social networks and the analysis of two advertising campaigns about influence marketing carried out by two major brands.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Comunicació Audiovisual [2501928]
Study plan: Grau en Comunicació Audiovisual [968]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Xarxes socials en línia ; Màrqueting ; Internet màrqueting ; Comunicació en màrqueting ; Instagram ; Influencers



103 p, 17.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2018-09-28, last modified 2024-03-20



   Favorit i Compartir