Les noves maneres de comunicar en política a Catalunya : les eleccions del 21D
Arderiu Reñé, Lídia
Crusafon Baqués, Carmina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2018
Descripción: 91 pag.
Resumen: Aquest treball presenta com les xarxes socials han canviat la manera de comunicar que tenen els partits polítics, sobretot durant una campanya electoral. Per fer-ho, s'han estudiat quines són les xarxes socials i l'ecosistema dels mitjans catalans en el 2018. A banda, s'ha analitzat la campanya que van seguir Ciutadans, Junts per Catalunya i Esquerra Republicana de Catalunya durant les eleccions autonòmiques del 21 de desembre de 2017, comparant l'estratègia que van seguir a les xarxes amb la dels mitjans tradicionals.
Resumen: Este trabajo presenta cómo las redes sociales han cambiado la manera de comunicar que tienen los partidos políticos, sobretodo durante una campaña electoral. Para hacerlo, se han estudiado cuáles son las redes sociales y el ecosistema de los medios catalanes durante el 2018. También se ha analizado la campaña que siguieron Ciutadans, Junts per Catalunya y Esquerra Republicana de Catalunya durante las elecciones autonómicas del 21 de diciembre de 2017, comparando la estrategia que siguieron en las redes con la de los medios tradicionales.
Resumen: This essay shows how social networks have changed the way that political parties communicate, especially during the election campaign. To give some context, it describes the media ecosystem in Catalonia in 2018. Besides, it presents a case analysis of the regional elections of December 21, 2017, with a focus on three political parties (Ciutadans, Junts per Catalunya and Esquerra Republicana de Catalunya). It compares their strategy on social media and legacy media during the election time.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Periodisme [2501933]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Comunicació política ; Partits polítics ; Xarxes socials en línia ; Eleccions ; Catalunya



91 p, 7.0 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2018-10-03, última modificación el 2019-10-02



   Favorit i Compartir