La importància de la comunicació corporativa en situacions de crisi : el cas d'Hero Baby a través de la premsa
Benaiges Cros, Maria
Menéndez Signorini, Jésica Ana Florencia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Additional title: La importancia de la comunicación corporativa en situaciones de crisis : el caso de Hero Baby a través de la prensa
Additional title: The importance of corporate communication in crisis situations : the case of Hero Baby through the press
Date: 2018
Description: 165 pag.
Abstract: Comunicació en organitzacions.
Abstract: Imatge corporativa.
Abstract: Premsa electrònica.
Abstract: Xarxes socials en línia.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Grau en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; Treball final de grau ; Text
Subject: Hero Baby



165 p, 4.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. TFG

 Record created 2018-10-04, last modified 2023-02-22



   Favorit i Compartir