Scopus: 2 cites, Google Scholar: cites,
Mentoring teachers : an interview with Angi Malderez
Aliaga Salas, Loreto (University of Leeds)

Data: 2018
Resum: In this interview, Dr Angi Malderez shares her journey as a teacher, and becoming a teacher educator and a mentor trainer. She defines mentoring as the one-to-one support by a relatively more experienced teacher for the growth and learning of another, and for their integration into the school culture and the wider professional culture. She highlights the importance of mentoring in education, and discusses the conditions that mentoring requires for its sustainability and success for all the actors in the educational community.
Resum: En aquesta entrevista, la Dra Angi Malderez comparteix la seva trajectòria com a professora, formadora de professors i mentors. Defineix les mentories com el suport un a un per part d'un professor més experimentat pel creixement i aprenentatge d'un altre professor, i per a la integració a la cultura escolar i la professional a nivell més ampli. Destaca la importància de les mentories en l'educació i debat les condicions que aquestes requereixen per a la seva sostenibilitat i èxit per a tots els actors de la comunitat escolar.
Resum: En esta entrevista, la Dra Angi Malderez comparte su trayectoria como profesora, formadora de profesores y mentores. Ella define las mentorías como el soporte uno a uno por parte de un profesor más experimentado para el crecimiento y aprendizaje de otro profesor, y para la integración a la cultura escolar y la profesional a nivel más amplio. Ella destaca la importancia de las mentorías en educación y discute las condiciones que las mentorías requieren para su sustentabilidad y éxito para todos los actores de la comunidad escolar.
Resum: L'auteure a interviewé la docteure Angi Malderez en juin 2017.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Mentoring ; Teacher of teachers ; Teacher education
Publicat a: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 11 Núm. 3 (august-september 2018) , p. 109-122 (Interviews) , ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v11-n3-aliaga
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/341958
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/v11-n3-aliaga
DOI: 10.5565/rev/jtl3.726


14 p, 178.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2018-10-19, darrera modificació el 2022-12-20



   Favorit i Compartir