Google Scholar: cites
Joc i matemàtiques : recerca i implicacions didàctiques
Edo, Mequè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2008
Resum: La recerca de la millora de l'ensenyament i aprenentatge de les matemàtiques escolars condueix a l'estudi de situacions didàctiques concretes que poden ser referents de bones pràctiques. Seguint Van Oers (1994, 2003), considerem que les bones pràctiques escolars són aquelles que cerquen un aprenentatge efectiu, és a dir, aquelles que tenen en consideració tant l'augment de les capacitats cognitives dels alumnes com la millora de les habilitats i capacitats de relació social per participar efectivament en la vida sociocultural de la comunitat. En el nostre cas, entenem que alguns jocs ben utilitzats a l'escola poden crear un context proper a una bona pràctica. Poden ajudar a l'aprenentatge de diferents continguts matemàtics curriculars i incidir positivament en el desenvolupament personal i social dels alumnes.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Didàctica de les matemàtiques ; Joc ; Educació primària
Publicat a: Comunicació educativa, Núm. 21 (2008) , p. 64-70, ISSN 1575-9911

Adreça alternativa: https://revistes.urv.cat/index.php/comeduc/article/view/364
DOI: 10.17345/comeduc200864-70


7 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-11-15, darrera modificació el 2021-08-08



   Favorit i Compartir