Nivells de desenvolupament de l'atenció conjunta
Mas Parera, M. Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Añaños, Elena 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
| Additional title: |
Niveles de desarrollo de la atención conjunta |
| Date: |
2008 |
| Abstract: |
L'atenció conjunta és una habilitat cognitiva inherent al desenvolupament de l'infant. L'adquisició i el desenvolupament de l'atenció conjunta reflecteixen una evolució a partir de la qual es poden crear una sèrie de nivells o formes d'atenció conjunta. Proposem tres nivells d'atenció conjunta que reflecteixen evolutivament les diferents formes d'atendre de l'infant en les situacions d'interacció triàdica adult-objecte-infant. Aquestes diferents formes d'atendre, tal com assenyalen Adamson i Bakeman (1984) mesuren el grau d'acceptació o interiorització per part de l'infant del compromís conjunt que s'intenta establir a partir d'una part determinada d'un objecte o amb la seva totalitat. |
| Rights: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Language: |
Català |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Subject: |
Atenció conjunta ;
Habilitat cognitiva ;
Educació Infantil |
| Published in: |
Comunicació educativa, Num. 21 (2008) , p. 32-34, ISSN 2339-5559 |
DOI: 10.17345/comeduc200832-34
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
Research Group on Psychology, Communication & Advertising (PCA)Articles >
Research articlesArticles >
Published articles
Record created 2018-11-15, last modified 2025-02-16