Framing the Brexit Referendum : Analysing The Daily Telegraph and The Guardian when reporting on the UK 2016 referendum
Valencia Pérez, Kelly
Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2018
Description: 51 pag.
Abstract: La sortida del Regne unit de la Unió Europea ha demostrat ser un fet de controvèrsia. Molts articles i investigacions han estat publicats des que la societat britànica va decidir el passat 23 de juny del 2016 retirar-se de la Unió. Els autors han comprovat la influència del discurs mediàtic a l’electorat mitjançant la teoria del framing. Com que aquesta influència ja ha estat estudiada en detall, aquest treball pretén, mitjançant la mateixa teoria, contribuir a identificar els frames exactes que els diaris The Daily Telegraph i el The Guardian van fer servir en informar sobre el Referèndum del 2016.
Abstract: La salida del Reino Unido de la Unión Europea ha demostrado ser un hecho controversial. Muchos artículos e investigaciones han sido publicados desde que la sociedad británica decidió el pasado 23 de junio del 2016 abandonar la Unión. Los autores han demostrado la influencia del discurso mediático en los votantes a través de la teoría del encuadre. Dado que esta influencia ya ha sido estudiada en detalle, este trabajo pretende, a través de la misma teoría, contribuir a identificar los marcos exactos utilizados por The Daily Telegraph y The Guardian al informar sobre el Referéndum de 2016.
Abstract: The exit of the United Kingdom from the European Union has proved to be a highly controversial event. Various discussions and research have been published since the British decided to abandon the Union. In order to prove the influence of the media’s discourse on voters, authors have used framing analysis to determine those frames used to portray the referendum. Since the aforementioned influence has already been studied in detail, this dissertation seeks to build on the existing research by identifying the exact frames used by The Daily Telegraph and The Guardian when reporting on the 2016 referendum, using a qualitative methodology.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès.
Studies: Periodisme [2501933]
Study plan: Graduat o Graduada en Periodisme [971]
Document: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Subject: Europa ; Unitat ; Relacions ; Gran Bretanya ; Referèndum ; Daily Telegraph (Diari) ; Guardian (Diari)



51 p, 834.6 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Communication Studies. Bachelor's degree final projects

 Record created 2018-11-26, last modified 2018-12-01



   Favorit i Compartir