Web of Science: 1 cites, Google Scholar: cites
Aprendiendo a enseñar matemáticas a partir de la propia experiencia
Albarracín Gordo, Lluís (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Chico, Judit (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Guinjoan, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2015
Resum: En este artículo se presenta una experiencia de innovación docente en la enseñanza y aprendizaje de las matemáticas con alumnos del Grado de Educación Primaria. Los resultados de la experimentación indican el potencial de emular una actividad de resolución de problemas de Fermi para alumnos de primaria como alternativa a la clase magistral. El objetivo es reflexionar sobre las características del aprendizaje matemático de los alumnos y la gestión del aula.
Resum: An experience of educational innovation in teaching and learning mathematics with primary student teachers is presented in this report. The obtained data point out the power of emulating Fermi problem solving activities as an alternative to lectures. Our aim is to promote reflection on the characteristics of primary students' mathematical learning and classroom management.
Nota: International Conference on University Teaching and Innovation, CIDUI 2014, 2-4 July 2014, Tarragona, Spain
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Aprendizaje matemático ; Formación inicial del profesorado ; Educación primaria ; Problemas de Fermi ; Estimación ; Mathematical learning ; Pre-service teacher training ; Primary education ; Fermi problems ; Estimation
Publicat a: Procedia: social and behavioral sciences, Vol. 196 (2015) , p. 113-119, ISSN 1877-0428

Adreça original: https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1877042815039981
DOI: 10.1016/j.sbspro.2015.07.020


7 p, 618.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-12-04, darrera modificació el 2022-10-04



   Favorit i Compartir