Google Scholar: cites
Primeres passes vers l'Avaluació de la Transferència de la formació : reflexions per a iniciar la recerca
Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: First steps towards assessing training transfer : reflections prior to starting the research project
Data: 2009-2010
Resum: En aquest treball es presenten les primeres passes d’una investigació l’objectiu de la qual és analitzar i valorar les oportunitats i les dificultats d’aplicar un model d’avaluació de la transferència de la formació en el context de l’Administració pública local. Així, doncs, aquest text, i com ja queda reflectit en el títol, no pretén la presentació dels resultats finals d’una recerca, ni la descripció del procés fet durant la recerca, sinó plantejar les reflexions inicials que van motivar a fer la recerca, així com una primera contextualització dins del marc conceptual de l’avaluació de la transferència de la formació.
Resum: The aim of the paper was to present the first steps of a research project with the aim of analysing and assessing the opportunities and difficulties of introducing a training transfer assessment model within the context of local public administration. Thus, the aim of the paper is neither to present the final results of a research project nor the research process, but to introduce the initial reflections that gave rise to this research project, as well as the construction of an initial conceptual framework of training transfer assessment.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Avaluació de la transferència ; Avaluació de la formació contínua ; Formació a les organitzacions ; Administració pública i formació ; Transfer assessment ; Continuing education assessment ; Public administration and training
Publicat a: Revista catalana de pedagogia, Vol. 7 (2009-2010) , p. 449-458, ISSN 1695-5641

Adreça original: http://revistes.iec.cat/index.php/RCP/article/view/58517
DOI: 10.2436/20.3007.01.66


10 p, 300.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2018-12-13, darrera modificació el 2019-02-13



   Favorit i Compartir