Google Scholar: cites
The Teaching and Learning of Social Studies in Primary and Secondary Education
Tosar Bacarizo, Breogán (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: L'ensenyament i aprenentatge de les Ciències Socials en educació primària i secundària
Títol variant: La enseñanza y aprendizaje de las Ciencias Sociales en educación primaria y secundaria
Data: 2018
Resum: A society can only make progress if its members are educated to be intelligent, reflective thinkers and problem-solvers. . Schools play an indispensable role in this view of education. If schools are one of the key motors of progress for any society, students need to be continually challenged in the Social Studies classroom. The critical approach is key to understand Social Studies in a global and democratic society, because it is oriented to thinking reflectively about controversial issues. This approach can also be implemented through an additional language.
Resum: Una societat només pot progressar si els seus membres són educats per a ser intel·ligents, pensadors reflexius i solucionadors de problemes. Les escoles tenen un paper indispensable en aquesta visió de l'educació. Si les escoles són un dels principals motors de progrés per a qualsevol societat, els estudiants han de ser desafiats contínuament a l'aula de Ciències Socials. L'enfocament crític és clau per entendre els estudis socials en una societat global i democràtica, perquè està orientat a pensar reflexivament sobre temes controvertits. Això també es pot fer a través d'una llengua addicional.
Resum: Una sociedad solo puede progresar si sus miembros son educados para ser inteligentes, pensadores reflexivos y solucionadores de problemas. Las escuelas desempeñan un papel indispensable en esta visión de la educación. Si las escuelas son uno de los principales motores de progreso para cualquier sociedad, los estudiantes deben ser desafiados continuamente en el aula de Estudios Sociales. El enfoque crítico es clave para entender los estudios sociales en una sociedad global y democrática, porque está orientado a pensar reflexivamente sobre temas controvertidos. Esto también se puede hacer a través de una lengua adicional.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: CLIL ; Critical literacy ; Social studies ; Fishbowl technique ; Oral history ; Primary education
Publicat a: CLIL : Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, Vol. 1 Núm. 1 (2018) , p. 49-52 (The A-B-C of Content Learning in CLIL Settings) , ISSN 2604-5613

Adreça original: https://revistes.uab.cat/clil/article/view/v1-n1-tosar
DOI: 10.5565/rev/clil.8


4 p, 408.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2019-03-12, darrera modificació el 2023-10-01



   Favorit i Compartir