Home > Periodical publications > Journals > CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education |
Additional title: | CLIL J. Innov. Res. Plurilingual Pluricult. Educ |
Imprint: | Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura ide les Ciències Socials, 2018-2022 |
Frequency: | Semestral |
Dates of publication: | Volume 1, issue 1 (Jun. 2018) - Volume 5, issue 1 (2022) |
Note: | CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education is an online peer-reviewed practitioner-oriented journal that includes articles in Catalan, English or Spanish. Based on current theory and research, the journal seeks to build common ground among teaching professionals and scholars by promoting a triadic discussion involving theory, empirical research and innovative practices, in the hope that this may lead to a better understanding of plurilingual and pluricultural education and thence to improved educational practices. |
Note: | A partir de l'1 de febrer de 2023 CLIL deixa d'editar-se i no publicarà nous continguts / A partir de febrero de 2023 CLIL deja de editarse y no publicará nuevos contenidos / From 1st February 2023 CLIL will cease publication and will not publish new content. |
Note: | Referències bibliogràfiques. |
Rights: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Indexed by: | Dialnet |
Language: | Extractes en anglès i castellà |
Geographical: | Catalunya -- Barcelona (Província) -- Barcelonès -- Barcelona |
Document: | Publicació en sèrie |
Subject: | Educació intercultural ; Revistes |
ISSN: | 2604-5613 |
Vol. 5, núm. 2 (2022) |
Vol. 5, núm. 1 (2022) |
Vol. 4, núm. 2 (2021) |
Vol. 4, núm. 1 (2021) |
Vol. 3 Núm. 2 (2020) |
Vol. 3 Núm 1 (2020) |
Vol. 2 Núm 2 (2019) |
Vol. 2 Núm 1 (2019) |
Vol. 1 Núm 1 (2018) |