Cognitive aspects of problem solving using dictionaries in L2 writing
Kozlova, Inna 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Presas, Marisa 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
| Fecha: |
2014 |
| Resumen: |
This article reports on the use of dictionaries for L2 text production purposes by first-year ESP students. Research into dictionary use and cognitive studies of L2 writing are combined in this paper to outline the cognitive dimension of a dictionary consultation. Our objective is to focus on the situation in which an information need occurs, with a freshman ESP student as a specific user in mind. |
| Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Lengua: |
Anglès |
| Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Materia: |
Dictionaries ;
Problem solving ;
Cognitive ;
L2 writing ;
Error correction |
| Publicado en: |
Scripta Manent, Vol. 9, núm. 1 (2014) , p. 2-12, ISSN 1854-2042 |
Adreça alternativa: https://scriptamanent.sdutsj.edus.si/ScriptaManent/article/view/120
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Documentos de los grupos de investigación de la UAB >
Centros y grupos de investigación (producción científica) >
Artes y humanidades >
Grup de recerca TradumàticaArtículos >
Artículos de investigaciónArtículos >
Artículos publicados
Registro creado el 2019-03-27, última modificación el 2025-04-13