Additional title: |
Traveling geology : an educational proposal for projects following the 5E model |
Date: |
2019 |
Abstract: |
A qui no li agradaria conèixer els indrets més bells i geològicament interessants de la Terra? En aquesta seqüència didàctica us proposo treballar la dinàmica interna i externa de la Terra a partir d'un context de viatges figurats pel món per quinze destinacions diferents. La seqüència, d'un total de nou sessions, està organitzada d'acord amb la metodologia 5E (Enganxa, Explora, Explica, Elabora i Avalua) incloent aprenentatge basat en projectes (ABP) i coavaluació. L'estructura senzilla que segueix vol animar a treballar per projectes a docents que encara no hi tinguin àmplia experiència prèvia, així com ajudar a conèixer el model de programació en 5E. |
Abstract: |
Who wouldn't want to get to know the most beautiful and geologically interesting places on the Earth? This didactic experience will allow you to study the internal and external dynamics of the Earth through a context of travelling to up to fifteen different destinations. The sequence, which includes nine sessions, is organised according to the 5E instructional model (Engage, Explore, Explain, Elaborate, and Evaluate) including project-based learning (PBL) and co-evaluation. The simplicity of this experience aims to engage other teachers to work through PBL, and to contribute to spread the 5E instructional model. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Subject: |
5E ;
ABP ;
Projectes ;
Geologia ;
Mapa conceptual ;
PBL ;
Project-based ;
Geology ;
Conceptual map |
Published in: |
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 37 (2019) , p. 2-7 (Experiències didàctiques i treballs pràctics) , ISSN 1699-6712 |