Els àmbits d'acció professional de l'educació social
Arnau-Sabatés, Laura 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Ortega Ortigoza, Daniel
Corbella Molina, Laura
Tello Sánchez, Jose
Jariot, Mercè
Valdivia, Paloma 
Martínez-Fernández, J. Reinaldo
| Data: |
2019 |
| Resum: |
L'objectiu d'aquest document és oferir una classificació dels diferents àmbits professionals, actuals i emergents, on l'educadora i l'educador social poden desenvolupar la seva tasca socioeducativa. Està adreçat fonamentalment a l'estudiantat del grau en educació social (actual i futur) amb l'objectiu de que coneguin els diferents espais d'acció de l'educació social, així com els potencials escenaris d'inserció professional i les sortides laborals relacionades amb la professió. |
| Nota: |
Aquest document ha estat desenvolupat en el marc d'un projecte d'innovació docent "La professionalització de l'educador i l'educadora social en els contextos de pràctiques: experiències i àmbits d'intervenció" i ha comptat amb la col·laboració d'un equip de professores i professors implicats en la docència del grau d'educació social i amb professionals i experts externs, que han aportat la seva mirada des de la pràctica professional. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials didàctics >
Recursos docents
Registre creat el 2019-06-19, darrera modificació el 2025-11-20