La publicitat
Ricarte, José María (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Fürst, Philipp (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Publicación: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Resumen: Aquest capítol aporta dades originals sobre l'activitat publicitària a Catalunya i intenta fer una anàlisi centrada en dos grans aspectes: quin és el volum d'inversió en publicitat de les empreses amb seu social a Catalunya i quin és el percentatge que reben els mitjans radicats al Principat sobre el total de la inversió publicitària que es fa al conjunt de l'Estat. Les dades presentades signifiquen una aproximació a l'activitat publicitària generada a Catalunya, encara que s'han de tractar amb molta cura i considerar-les com a tendències.
Ayudas: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 1997/SGR-00423
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 1999/SGR-00109
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 1997-1999 (Referència de concessió 1997 SGR 00423) i per al període 1999-2001 (Referència de concessió 1999 SGR 00109).
Nota: Capítol d'una obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB). L'edició de l'any 2000 va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini d'al-pi telecomunicacions, Gas Natural SDG i el Periódico de Catalunya, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill i Infoadex.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Documento: Capítol de llibre
Materia: Comunicació ; Catalunya ; Publicitat
Publicado en: Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 91-112, ISSN 2014-2773

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/208152


28 p, 3.3 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (InCom-UAB)
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2019-07-11, última modificación el 2023-10-30



   Favorit i Compartir