La publicitat
Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Fürst, Philipp (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Imprint: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003
Description: 19 pag.
Abstract: En una època en què s'ha alentit el creixement de la inversió publicitària, aquest capítol recull una aproximació al sector català de la publicitat. En la línia encertada a l'Informe de la comunicació a Catalunya 2000, s'aporten dades sobre l'evolució de la inversió publicitària de les empreses amb seu social a Catalunya i el percentatge de tota la inversió publicitària que es fa a l'Estat que reben els mitjans de comunicació al Principal. El text també esborra la situació de les agències de publicitat que actuen a Catalunya i dels principals anunciats.
Note: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La segona edició, corresponent al bienni 2001‒2002, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill, el Gremi de Publicitat de Catalunya, l'Institut d'Estudis Catalans i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD).
Note: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2001-2004 (Referència de concessió 2001 SGR 00165).
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Català
Series: Aldea Global, Documents; 1
Document: Capítol de llibre
Subject: Comunicació ; Catalunya ; Mitjans de Comunicació ; Publicitat
Published in: Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 83-101, ISSN 2014-2773

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/208182


20 p, 1.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > InCom-UAB – the Institute of Communication at the Autonomous University of Barcelona (UAB)
Books and collections > Book chapters

 Record created 2019-07-11, last modified 2023-10-30



   Favorit i Compartir