La publicitat
Fajula, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Philipp Fürst (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Roca, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Publicación: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003
Descripción: 19 pag.
Resumen: En una època en què s'ha alentit el creixement de la inversió publicitària, aquest capítol recull una aproximació al sector català de la publicitat. En la línia encertada a l'Informe de la comunicació a Catalunya 2000, s'aporten dades sobre l'evolució de la inversió publicitària de les empreses amb seu social a Catalunya i el percentatge de tota la inversió publicitària que es fa a l'Estat que reben els mitjans de comunicació al Principal. El text també esborra la situació de les agències de publicitat que actuen a Catalunya i dels principals anunciats.
Nota: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La segona edició, corresponent al bienni 2001‒2002, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill, el Gremi de Publicitat de Catalunya, l'Institut d'Estudis Catalans i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD).
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2001-2004 (Referència de concessió 2001 SGR 00165).
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Aldea Global, Documents; 1
Documento: bookPart
Materia: Comunicació ; Catalunya ; Mitjans de Comunicació ; Publicitat
ISBN: 84-490-238-4 (Univerisat Autònoma de Barcelona) ; 84-8021-421-X (Universitat Jaume I) ; 84-88042-41-8 (Universitat Pompeu Fabra) ; 84-370-5656-X (Universitat de València)
Publicado en: Corominas, Maria; Moragas i Spà, Miquel de, eds: Informe de la comunicació a Catalunya 2001‒2002, 2003, p. 83-101

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/208182


20 p, 1.2 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (InCom-UAB)
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2019-07-11, última modificación el 2021-03-21



   Favorit i Compartir