Grups de comunicació
Mateo, Rosario de (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Bergés Saura, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Puig, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Publicació: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions; Publicacions de la Universitat Jaume I; Universitat Pompeu Fabra; Universitat de València. Servei de Publicacions, 2003
Resum: Al final de 2002, els grups de comunicació que actuen a Catalunya continuen el procés d'ampliació del negoci, però s'han centrat en l'àmbit de producció de continguts i en els mercats local i internacional; també han limitat la despesa en Internet. En un mercat on convergeix la inversió d'empreses audiovisuals, de telecomunicacions, bancs i serveis bàsics, els mitjans importants s'integren en un nombre reduït de grups de comunicació i la creació i consolidació de nous mitjans influents és cada cop més complicada.
Ajuts: Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2001-SGR-00165
Nota: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La segona edició, corresponent al bienni 2001‒2002, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Diputació de Barcelona, la Fundació Jaume Bofill, el Gremi de Publicitat de Catalunya, l'Institut d'Estudis Catalans i l'Oficina de Justificació de la Difusió (OJD).
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2001-2004 (Referència de concessió 2001 SGR 00165).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Col·lecció: Aldea Global, Documents; 1
Document: Capítol de llibre
Matèria: Comunicació ; Catalunya ; Mitjans de Comunicació ; Grups de comunicació
Publicat a: Informe de la comunicació a Catalunya, 2003, p. 117-138, ISSN 2014-2773

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/208182


18 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Llibres i col·leccions > Capítols de llibres

 Registre creat el 2019-07-11, darrera modificació el 2024-04-28



   Favorit i Compartir