Factors explicatius dels preus fixats per les companyies aèries : una aproximació empírica per rutes nacionals, franceses i italianes
Lon Kan, Ornella Ximena Solange
Asensio Ruiz de Alda, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2019
Descripció: 48 pag.
Resum: L'objectiu d'aquest estudi és analitzar com determinats factors influeixen en el preu que fixen les companyies aèries. Es partirà d'una base teòrica sobre les estructures de mercat que permetrà apropar-nos sobre quina és la possible estructura que poden adoptar les companyies aèries. Seguidament, en relació amb el monopoli - com a estructura de mercat - es plantejarà si la teoria dels mercats atacables es pot aplicar al mercat aeri. Tenint en compte aquest punt de partida, es realitzarà una aproximació empírica que permetrà concloure si les variables seleccionades poden influenciar sobre el preu que les companyies aèries fixen per una determinada ruta.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Titulació: Administració i Direcció d'Empreses [2501572]
Pla d'estudis: Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [994]
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Companyia aèria ; Sector aeri ; Preu ; Competència ; Monopoli ; Mercat atacable



TFG
48 p, 2.3 MB

Pòster
1 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat d’Economia i Empresa. TFG

 Registre creat el 2019-07-11, darrera modificació el 2020-06-27



   Favorit i Compartir