Ús de les presentacions en pissarra digital per afavorir una didàctica metacognitiva
García Pagán, Eva
Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2019
Descripció: 54 p.
Resum: El present Treball de Fi de Màster (TFM) obre una línia d'investigació sobre la relació existent entre l'ús de les presentacions en pissarra digital i la creació d'un clima a les aules que propiciï la discussió, el pensament autoregulat i el raonament entre els alumnes i l'aplicació, doncs, d'una didàctica metacognitiva en l'àmbit de les llengües.
Resum: The present Master's Degree Final Project opens a research line to find out if there is any relationship between the use of digital slate presentations and the creation of a climate in classrooms that fosters discussion, self-regulated thinking and reasoning between the students and the application, therefore, of a metacognitive teaching in the field of languages.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català.
Col·lecció: Facultat de Ciències de l'Educació: Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Matèria: Pissarres digitals interactives ; Tecnologia educativa ; Educació secundària obligatòria ; Llenguatge i llengües -- Ensenyament ; Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria ; Ensenyament--Mètodes actius ; Classe (Ensenyament)--Conducció ; Comunicació oral ; Constructivisme (Educació) ; Debats acadèmics ; Psicologia de l'aprenentatge ; Aprenentatge actiu ; Cooperativisme a l'aula ; Mestres i alumnes ; Participació dels alumnes ; Català -- Educació secundària obligatòria ; Castellà -- Educació secundària obligatòria ; Anàlisi de la conversa -- Educació secundària obligatòria ; Psicologia

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/358621


Adreça original
54 p, 10.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de l'Educació, Treballs de fi de màster

 Registre creat el 2019-07-16, darrera modificació el 2019-07-30



   Favorit i Compartir