En grup o en equip?. L'escriptura cooperativa a l'aula
González Rof, Maria Teresa
Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2019
Descripción: 61 p.
Resumen: El present treball analitza el procés d'escriptura cooperativa d'una llegenda urbana que van fer els estudiants de 2n d'ESO, per tal d'establir quin grau de treball cooperatiu hi va haver. L'objectiu és, un cop analitzades i interpretades les dades obtingudes del procés, i amb les aportacions teòriques més rellevants en l'àmbit de l'aprenentatge cooperatiu com a base, establir millores en la posada en pràctica de l'activitat per augmentar-ne el grau de cooperació entre els estudiants.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català.
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació: Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Documento: masterThesis
Materia: Educació secundària obligatòria ; Redacció (Literatura) ; Ensenyament-- Treball en equip ; Treball de grup en educació ; Psicologia de l'aprenentatge ; Llegendes ; Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria ; Cooperativisme a l'aula ; Comunicació escrita ; Psicologia

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/358624


Adreça original
61 p, 1.8 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera

 Registro creado el 2019-07-16, última modificación el 2019-07-30



   Favorit i Compartir