En grup o en equip?. L'escriptura cooperativa a l'aula
González Rof, Maria Teresa
Femenia Pedrós, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2019
Description: 61 p.
Abstract: El present treball analitza el procés d'escriptura cooperativa d'una llegenda urbana que van fer els estudiants de 2n d'ESO, per tal d'establir quin grau de treball cooperatiu hi va haver. L'objectiu és, un cop analitzades i interpretades les dades obtingudes del procés, i amb les aportacions teòriques més rellevants en l'àmbit de l'aprenentatge cooperatiu com a base, establir millores en la posada en pràctica de l'activitat per augmentar-ne el grau de cooperació entre els estudiants.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Subject: Educació secundària obligatòria ; Redacció (Literatura) ; Ensenyament-- Treball en equip ; Treball de grup en educació ; Psicologia de l'aprenentatge ; Llegendes ; Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria ; Cooperativisme a l'aula ; Comunicació escrita ; Psicologia

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/358624


Adreça original
61 p, 1.8 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2019-07-16, last modified 2021-06-12



   Favorit i Compartir