Valoració de la utilitat i l'eficàcia de la unitat didàctica "Els nostres gens : un assumpte científic o social?"
Massa Gómez, Marc
Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Date: |
juny 2019 |
Description: |
47 p. |
Abstract: |
En el present treball es pretén valorar la utilitat i l'eficàcia de nivell 2 de la unitat didàctica "Els nostres gens: un assumpte científic o social?". Per fer-ho s'han tingut en compte les valoracions dels qüestionaris KPSI realitzats pels alumnes tant a l'inici com al final de la unitat didàctica i les respostes dels alumnes a dues activitats avaluatives. Per tal d'interpretar els resultats i elaborar les propostes de millora de la unitat didàctica s'han tingut en compte tant el seu disseny, com la seva implementació, i les principals dificultats de la genètica, reproducció i herència en l'educació secundària. |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Language: |
Català |
Series: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Subject: |
Avaluació educativa -- Catalunya ;
Educació -- Experiències ;
Ensenyament eficaç ;
Ciències naturals -- Educació secundària obligatòria ;
Biologia -- Educació secundària obligatòria ;
Educació secundària obligatòria ;
Genètica -- Exàmens, preguntes, etc ;
Reproducció -- Exàmens, preguntes, etc ;
Herència (Biologia) -- Exàmens, preguntes, etc ;
Aprenentatge actiu -- Avaluació ;
Estratègies d'aprenentatge ;
Gens -- Aspectes socials |
Adreça original
47 p, 2.2 MB
|
The record appears in these collections:
Research literature >
Dissertations >
Education Sciences. MT
Record created 2019-07-30, last modified 2022-07-09