Valoració de la utilitat i l'eficàcia de la unitat didàctica "Els nostres gens : un assumpte científic o social?"
Massa Gómez, Marc
Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: juny 2019
Description: 47 p.
Abstract: En el present treball es pretén valorar la utilitat i l'eficàcia de nivell 2 de la unitat didàctica "Els nostres gens: un assumpte científic o social?". Per fer-ho s'han tingut en compte les valoracions dels qüestionaris KPSI realitzats pels alumnes tant a l'inici com al final de la unitat didàctica i les respostes dels alumnes a dues activitats avaluatives. Per tal d'interpretar els resultats i elaborar les propostes de millora de la unitat didàctica s'han tingut en compte tant el seu disseny, com la seva implementació, i les principals dificultats de la genètica, reproducció i herència en l'educació secundària.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català.
Series: Facultat de Ciències de l'Educació: Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: masterThesis
Subject: Avaluació educativa -- Catalunya ; Educació -- Experiències ; Ensenyament eficaç ; Ciències naturals -- Educació secundària obligatòria ; Biologia -- Educació secundària obligatòria ; Educació secundària obligatòria ; Genètica -- Exàmens, preguntes, etc. ; Reproducció -- Exàmens, preguntes, etc. ; Herència (Biologia) -- Exàmens, preguntes, etc. ; Aprenentatge actiu -- Avaluació ; Estratègies d'aprenentatge ; Gens -- Aspectes socials

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/359736


Adreça original
47 p, 2.0 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. Master Theses

 Record created 2019-07-30, last modified 2019-08-29



   Favorit i Compartir