Adaptarse o "morir" : la televisión pública en España ante los retos del Mercado Único Digital europeo
Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Carniel Bugs, Ricardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)

Data: 2019
Resum: En el escenario del Mercado Único Digital europeo, las estrategias de innovación y adaptación son fundamentales para la supervivencia de televisión pública, nacional, autonómica y local en España.
Nota: Número d'acord de subvenció MINECO/CSO2017-82277-R
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: conferenceObject
Matèria: Mercado Único Digital ; Televisión de servicio público ; Estrategias digitales ; Espacios comunicativos ; Estructura y políticas de Comunicación ; Unión Europea ; España
Publicat a: Congreso Internacional de Investigadores Audiovisuales: retos de la tecnología en los ámbitos de la sociedad. Santader, : 2019



7 p, 635.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Comunicació Local (LOCALCOM)
Contribucions a jornades i congressos > Presentacions

 Registre creat el 2019-08-13, darrera modificació el 2021-01-25



   Favorit i Compartir