De com la publicitat està mudant la pell
Lorente, Joaquín (Euro RSCG World Wide)
Ferré Panisello, Teresa, trad.

Publicación: Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007
Resumen: L'activitat publicitària està immersa en un procés de transformació radical -segons el parer de l'autor d'aquest capítol- que afecta tots els seus components, en bona part a causa de l'augment de les possibilitats comunicatives del moment actual. Les empreses busquen passar de l'anunci a la comunicació comercial, les agències i centrals han de respondre a aquestes demandes que depassen els formats convencionals. Paral·lelament, la inversió dels anunciants segueix augmentant i creix el nombre de mitjans. En aquest context, es consoliden els grans grups que donen resposta a totes les necessitats de les empreses, però també les empreses d'alta especialització.
Nota: Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya.
Nota: En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca per la Generalitat de Catalunya per al període 2005-2008 (Referència de concessió 2005 SGR 00181).
Nota: Número d'acord de subvenció AGAUR/2005/SGR-00181
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Colección: Edicions UAB; 1
Documento: bookPart
Materia: Comunicació ; Catalunya ; Publicitat
ISBN: 978-84-490-2503-7
Publicado en: Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella Cordomí, Joan M.; Civil i Serra, Marta, Gibert i Fortuny, Oriol, eds. (2007): Informe de la comunicació a Catalunya 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Edicions UAB, 2007, p. 271-276

Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/213367


6 p, 35.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Instituto de la Comunicación de la Universidad Autónoma de Barcelona (InCom-UAB)
Libros y colecciones > Capítulos de libros

 Registro creado el 2019-10-10, última modificación el 2021-01-29



   Favorit i Compartir