La televisión
Prado, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Delgado, Matilde (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
García-Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Larrègola Bonastre, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Imprint: |
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): UAB Edicions. Universitat Autònoma de Barcelona, 2007 |
Abstract: |
En el presente capítulo se describen las transformaciones en el mapa de la televisión (analógica y digital) que se recibe en Cataluña, tanto por ondas como por cable, por satélite o por IP. Asimismo, se efectúa una síntesis del panorama de la oferta de contenidos, del consumo y de la financiación de los diferentes operadores. |
Grants: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2005/SGR-00181
|
Note: |
Obra colectiva bienal, creada por el Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), en el año 2000. La cuarta edición, correspondiente al bienio 2005-2006, contó con el apoyo de la Generalitat de Catalunya, el patrocinio de Gas Natural SDG; la colaboración de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, el Observatori de la Comunicació Local (OCL InCom-UAB) y el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); y como suscriptores institucionales el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya. |
Note: |
En el marco del Grupo de Estudios Internacionales de Televisión (InCom-UAB), reconocido como Grupo Consolidado de Investigación por la Generalitat de Catalunya para el periodo 2005-2008 (Referencia de concesión 2005 SGR 00181). |
Note: |
Altres ajuts: SEJ/2006/10067 |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Castellà |
Document: |
Capítol de llibre |
Subject: |
Comunicación ;
Cataluña ;
Televisión |
Published in: |
Moragas i Spà, Miquel de; Fernández Alonso, Isabel; Blasco Gil, José Joaquín; Guimerà i Orts, Josep Àngel; Corbella i Cordomí, Joan M.M Gibert i Fortuny, Oriol, eds.: Informe de la comunicación en Cataluña 2005-2006. Bellaterra (Cerdanyola del Vallès: Edicions UAB, 2007, p. 63-85 |
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
InCom-UAB – the Institute of Communication at the Autonomous University of Barcelona (UAB)Books and collections >
Book chapters
Record created 2019-10-12, last modified 2022-07-23