Internet
Díez, Mercè (Díez Jiménez) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació)
Domingo, David (Universitat Rovira i Virgili. Unitat de Comunicació Audiovisual, Publicitat i Periodisme)
Imprint: |
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2009 |
Abstract: |
Aquest capítol repassa les principals dades i novetats d'Internet a Catalunya durant el bienni 2007-2008. El marc regulador estatal, amb l'aprovació de la Llei de mesures d'impuls de la societat de la informació, n'és un dels trets més remarcables, juntament amb l'evolució i la consolidació dels mitjans de comunicació catalans a Internet i l'anomenat web social. Tanmateix, les mancances en infraestructures encara són una preocupació recurrent, alhora que la situació del català a Internet es manté dèbil, malgrat la bona evolució del domini . cat. |
Grants: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2005/SGR-00181
|
Note: |
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La quarta edició, corresponent al bienni 2005‒2006, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya, el patrocini de Gas Natural SDG; la col·laboració de la Unitat d'Investigació en Comunicació Audiovisual de la Universitat Pompeu Fabra (UNICA-UPF), el Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi (GRISS-UAB), la Diputació de Barcelona, l'Observatori de la Comunicació Lolca (OCL InCom-UAB) i el Portal de la Comunicació (InCom-UAB); i com a subscriptors institucionals el Consell de l'Audiovisual de Catalunya, la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió i RTVE-TVE Catalunya. |
Note: |
En el marc del Grup d'Estudis Internacionals de Televisió (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període (Referència de concessió 2005 SGR 00181). |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Series: |
Lexikon Informes; 1 |
Document: |
Capítol de llibre |
Subject: |
Comunicació ;
Catalunya ;
Internet |
Published in: |
Informe de la comunicació a Catalunya, 2009, p. 173-192, ISSN 2014-2773 |
Podeu consultar el llibre complet a: https://ddd.uab.cat/record/213555
The record appears in these collections:
Research literature >
UAB research groups literature >
Research Centres and Groups (research output) >
Social and Legal Sciences >
InCom-UAB – the Institute of Communication at the Autonomous University of Barcelona (UAB)Books and collections >
Book chapters
Record created 2019-10-12, last modified 2024-04-22