ed.
ed.
ed.
ed.
Imprint: |
Barcelona: Generalitat de Catalunya, 2015 |
Description: |
289 pag. |
Grants: |
Agència de Gestió d'Ajuts Universitaris i de Recerca 2014/SGR-1594
|
Note: |
Obra col·lectiva biennal, creada per l'Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), l'any 2000. La novena edició, corresponent al bienni 2015-2016, va comptar amb el suport de la Generalitat de Catalunya; el patrocini de Gas Natural Fenosa; la subscripció institucional de la Societat Catalana de Comunicació (filial de l'Institut d'Estudis Catalans); i la col·laboració científica d'EGM Baròmetre Catalunya, comScore, InfoAdex, el Portal de la Comunicació (InCom-UAB), i l'Observatori de la Comunicació a Catalunya |
Note: |
En el marc del Grup Internacional d'Estudis sobre Comunicació i Cultura (InCom-UAB), reconegut com a Grup Consolidat de Recerca de la Generalitat de Catalunya per al període 2014-2016 (Referència de concessió 2014 SGR 01594). |
Rights: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Language: |
Català |
Series: |
Lexikon Informes; 5 |
Document: |
Llibre |
Subject: |
Comunicació ;
Catalunya ;
Mitjans de Comunicació ;
Català en els mitjans de comunicació ;
Llengua ;
Polítiques de comunicació ;
Economia de la comunicació ;
Tecnologia ;
Premsa ;
Ràdio ;
Televisió ;
Cinema ;
Llibre ;
Indústria editorial ;
Música ;
Videojocs ;
Consum mediàtic ;
Publicitat ;
Plataformes de distribució de continguts (OTT) ;
Recerca ;
Estudis universitaris de comunicació |
ISSN: |
2014-2773 |