Audiència social, Twitter i informació televisiva: anàlisi dels programes d'informació matinals de la TDT generalista espanyola
Sierra Morales, Maria
Delgado Reina, Matilde, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: Audiencia social,Twitter e información televisiva: análisis de los programas de información matinales de la TDT generalista española
Título variante: Social audience, Twitter and TV news: Analysis of the information programs of the general Spanish DTT
Fecha: 2019
Descripción: 111 pag.
Resumen: Aquest estudi analitza els programes d'informació en obert de la televisió generalista d'Espanya amb l'objectiu de determinar les seves estratègia a Twitter i en pantalla per apel·lar l'audiència social. La recerca es duu a terme a través d'una anàlisi del visionament dels programes i dels tuits que emeten aquests. Els resultats determinen quines són les eines i les tendències que segueixen els programes d'aquesta categoria per conduir l'audiència de la televisió a Twitter i viceversa.
Resumen: Este estudio analiza los programa de información de la TDT en la televisión de España con el objetivo de determinar sus estrategias en Twitter y en pantalla con la finalidad de apelar a la audiencia social. La investigación se lleva a cabo a través de un análisis del visionado de los programas y de los tuits emitidos por estos. Los resultados determinan cuales son las herramientas y las tendencias que siguen los programas de esta categoria para conducir la audiencia de la televisión a Twitter y viceversa.
Resumen: This study analyses DTT information programmes on television in Spain in order to determine their strategies on Twitter and on screen to appeal the social audience. The research is carried out through an analysis of the viewing of the programs and the tweets emitted by these. The results determine which are the tools and trends that are followed in the programs in this category to lead the TV audience to Twitter ans vice versa.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català.
Titulación: Comunicació Audiovisual [2501928]
Plan de estudios: Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]
Documento: Treball de recerca ; bachelorThesis ; Text
Materia: Xarxes socials en línia ; Mitjans de comunicació de massa ; Audiència ; Espanya ; Notícies per televisió ; Twitter



111 p, 2.5 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Comunicación. TFG

 Registro creado el 2019-10-21, última modificación el 2019-10-29



   Favorit i Compartir