The role L1 has in student-student interaction in EFL classes
Currubí Armengol, Gemma
Dooly, Melinda
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2019
Descripción: 50 p.
Resumen: This research paper explores the L1 interactions of eleven Catalan students, aged between 15 and 16 years, engaged in pair or small group work during a communicative task in the L2 classroom. The data were gathered in a state secondary school in Greater Barcelona and the participants collectively carried out six different activities, such as a collaborative writing. The study outlined in this dissertation is based on observations of the L1 interventions employed by the learners to prepare the L2 task production. The interventions are analyzed to determine the various functions or roles the use of L1 may have. It also examines the ways in which L1 use can provide opportunities for L2 learning, using video and audio recordings. Findings show that the use of L1 in L2 classes has a positive impact on the tasks production, as well as on the L2 learning.
Resumen: Aquest document de recerca explora les interaccions en L1 d'onze estudiants catalans, d'entre 15 i 16 anys, que treballen en parella o en grup reduït durant una tasca comunicativa a l'aula d'L2. Les dades es van recollir en un institut públic de secundària de l'àrea metropolitana de Barcelona i els participants van dur a terme, col·lectivament, sis tasques diferents, com per exemple una redacció en grup. L'estudi descrit en aquest treball està basat en observar les interaccions en L1 utilitzades pels estudiants per preparar la producció de tasques en L2. S'han analitzat les intervencions per determinar diverses funcions o rols que pot tenir l'ús de l'L1. També examina les maneres en les quals aquest ús pot conduir a l'aprenentatge de l'L2, utilitzant gravacions de vídeo i àudio. Els resultats mostren que l'ús de l'L1 a les classes d'L2 té un impacte positiu en la producció de les tasques, com també en l'aprenentatge de l'L2.
Derechos: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons Creative Commons
Lengua: Anglès
Colección: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Documento: masterThesis
Materia: Anglès -- Ensenyament secundari ; Comunicació oral -- Ensenyament secundari ; Anglès -- Ensenyament -- Estudiants catalans ; Competència comunicativa -- Ensenyament secundari ; Estudiants d'educació secundària ; Educació secundària obligatòria ; Aprenentatge actiu ; Treball en equip ; Avaluació educativa ; Interacció educativa -- Educació secundària obligatòria ; Psicologia

adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/362344


Adreça original
50 p, 1.6 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Educación. TFM

 Registro creado el 2019-10-24, última modificación el 2020-11-13



   Favorit i Compartir