Google Scholar: cites
Tipología de los errores en el cálculo mental : un estudio en el contexto educativo
Gómez Alfonso, Bernardo. (Universitat de València. Departament de Didàctica de la Matemàtica)

Data: 1995
Resum: The present paper deals with a typology of errors and difficulty of Spanish students in a Teacher Training College when they apply historical mental computation methods (methods taken from the written tradition found in arithmetic textbooks) to solve problems with natural numbers and with decimal numbers.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Model teòric explicatiu dels errors ; Representació quantitativa dels símbols ; Regles per a la manipulació dels símbols (la sintaxis) ; Aprenentatge de l'aritmètica ; Generalitzacions, extrapolacions i centraments ; Mètodes històric-intrínsecs de càlcul mental
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 3 (1995) p. 313-325, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21420
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n3-gomez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4252


14 p, 614.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-07, darrera modificació el 2024-05-26



   Favorit i Compartir