Psicologia de la Comunicació Publicitària [102561]
Conill Purgimon, Berta
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia

Títol variant: Psychology of Advertising Communication
Títol variant: Psicología de la Comunicación Publicitaria
Data: 2020-21
Resum: Familiaritzar l'estudiant amb el món de la comunicació publicitària. Saber situar la publicitat en el context de les ciències socials i la psicologia. Conèixer com es planifica una campanya publicitària i en quina fase pot intervenir el psicòleg. Aplicar els coneixements psicològics a la creació d'un anunci o campanya publicitària.
Resum: Familiarizar al estudiante con el mundo de la comunicación publicitaria. Saber situar la publicidad en el contexto de las ciencias sociales y la psicología. Conocer cómo se planifica una campaña publicitaria y en qué fase puede intervenir el psicólogo. Aplicar los conocimientos psicológicos a la creación de un anuncio o campaña publicitaria.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català, anglès, castellà
Titulació: Psicologia [2502443]
Pla d'estudis: Grau en Psicologia [954]
Document: Objecte d'aprenentatge



Català
5 p, 105.0 KB

Anglès
4 p, 103.5 KB

Castellà
5 p, 104.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2020-07-10, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir