Más allá del conocimiento : los desafíos epistemológicos y sociales de la enseñanza mediante el cambio conceptual
Duschl, R. A. (University of Pittsburgh. Department of Instruction and Learning)
Fecha: |
1995 |
Resumen: |
The focus of this paper is on the generic assessment practices teachers need to adopt in order to support the shift in perspective about classroom management. This research show that actions, practices, products and discourse patterns of the classroom can provide the necessary assessment information in the epistemic, cognitive, and social domains teachers need to facilitate science learning. |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Documento: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Materia: |
Reforma escolar ;
Coneixements científic ;
Coneixement procedimental o estratègic ;
Coneixement declaratiu ;
Habilitats de pensament ;
Habilitats de comunicació ;
Comunitat de pràctica ;
Paper del professorat ;
Pràctiques de classe ;
Procés d'investigació |
Publicado en: |
Enseñanza de las ciencias, V. 13 n. 1 (1995) p. 3-14, ISSN 2174-6486 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21388
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v13-n1-duschl
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4278
El registro aparece en las colecciones:
Artículos >
Artículos publicados >
Enseñanza de las cienciasArtículos >
Artículos de investigación
Registro creado el 2008-01-09, última modificación el 2024-05-26