El valor percibido de las marcas del distribuidor y del fabricante: un análisis comparativo de su posicionamiento en los canales de distribución
Gutiérrez Ruano, Marta
Eusebio, Rossano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Date: 2020
Description: 88 pag.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Language: Castellà
Studies: Administració i Direcció d'Empreses [2501572]
Study plan: Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Document: Treball final de grau ; Text



TFG
88 p, 7.2 MB

Pòster
1 p, 188.4 KB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > Faculty of Economics and Business Studies

 Record created 2020-07-14, last modified 2025-11-03



   Favorit i Compartir