Primera llengua estrangera I, anglès [101164]
Ortega Fernández, Eric
Anderson, Jane
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera

Título variante: First Foreign Language I, English
Título variante: Primera lengua extranjera I, inglés
Fecha: 2020-21
Resumen: L'objectiu principal del curs és permetre que l'alumne adquireixi tant els coneixements lingüístics específics del sector turístic com altres de caire més general perquè pugui assolir el més ampli ventall de coneixement possible i, al final dels seus estudis, acreditar el nivell B2 si està cursant el Grau de Turisme o acreditar el nivell C1 si està cursant el Grau de Turisme en anglès. A més, es desenvolupen competències comunicatives, tant en la interacció oral com en l'escrita, de manera que en acabar aquest primer curs l'alumne haurà de ser capaç de: Entendre i fer servir adequadament fórmules d'interacció social, tant formals com informals Descriure persones Donar instruccions Narrar fets personals i generals Escriure una descripció de xifres Escriure articles 1 Escriure articles Escriure instruccions i pautes Llegir i escriure textos de llenguatge especialitzat (turisme) Llegir i escriure correus electrònics semi-formals i formals Donar un monòleg sobre un tema Debatre un tema Produir un tríptic promocional A més, l'alumne desenvolupa competències personals de treball en equip i l'autonomia necessària perquè aprengui a: Organitzar el seu temps Resoldre qüestions o dubtes que li puguin sorgir durant el procés d'aprenentatge Reflexionar sobre les diferents estratègies d'aprenentatge Reflexionar sobre la manera de seguir aprenent fora de l'aula.
Resumen: The main objective of the first course is to enable students to consolidate and widen their range of knowledge, including English pertinent to the tourism sector and of a more general nature so that they can accredit a B2 level at the end of their studies if they are studying the Tourism degree, and a C1 if they are studying Tourism in English. At the end of the first course they should be able to: Follow the discourse of conferences, debates and more informal interactions. Maintain conversations in formal and informal register, correctly interpreting the interjections of other speakers. Participate in debates and discussions on issues of general interest or specifically related to tourism using the standard language for either type of communication (using correct vocabulary, giving examples, etc. ) Relate facts or events experienced personally or reported by others. Convey feelings, express needs or give instructions without difficulty. 1 Convey feelings, express needs or give instructions without difficulty. Write emails in formal (requests for information, etc. ) and informal contexts (emails to acquaintances, etc. ). Produce texts about actions, trips and events - chronologically arranged with clear, concise descriptions of the most relevant aspects. Create a promotional brochure for a tourism destination.
Resumen: El objetivo principal del curso es permitir que el alumno adquiera tanto los conocimientos lingüísticos específicos del sector turístico como otros de carácter más general para que, al final de sus estudios, pueda acreditar el nivel B2 si está cursando el Grado de Turismo o acrediar el nivel C1 si está cursando el Grado de Turismo en inglés. Además, se desarrollan competencias comunicativas, tanto en la interacción oral como en la escrita, de manera que al finalizar este primer curso el alumno deberá ser capaz de: Entender y utilizar adecuadamente fórmulas de interacción social, tanto formales como informales. Describir personas. Dar instrucciones. Narrar hechos personales y generales. Escribir una descripción de datos. Escribir artículos. Escribir instrucciones y pautas. Leer y escribir textos de lenguaje especializado (turismo). 1 Leer y escribir textos de lenguaje especializado (turismo). Leer y escribir correos electrónicos semi-formales y formales. Dar un monólogo sobre un tema. Debatir un tema. Producir un tríptico promocional. También se desarrollan competencias personales de trabajo en equipo i la autonomía necesaria para que el alumno aprenda a: Organizar su tiempo. Resolver cuestiones o dudas que le puedan surgir durante el proceso de aprendizaje. Reflexionar sobre las diferentes estrategias de aprendizaje. Reflexionar sobre la manera de seguir aprendiendo fuera del aula.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català, anglès, castellà
Titulación: Turisme [2500894]
Plan de estudios: Grau en Turisme [1345] ; Grau en Turisme [820]
Documento: Objecte d'aprenentatge



Català
10 p, 130.0 KB

Anglès
9 p, 127.9 KB

Castellà
10 p, 130.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2020-07-17, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir