visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Materials acadèmics > Guies docents > Educació de les arts visuals en educació infantil I |
Títol variant: | Education of Visual Arts in Early Childhood Education I |
Títol variant: | Educación de las artes visuales en educación infantil I |
Data: | 2020-21 |
Resum: | Els principals objectius d'aquesta assignatura són: Conèixer els fonaments del llenguatge visual i plàstic. Usar el llenguatge visual i plàstic per a l'expressió personal i col·lectiva i la comprensió de les cultures. Percebre, interpretar, crear, expressar i produir amb els llenguatges visuals i plàstics. Aplicar didàctiques en l'àmbit de les arts plàstiques: imatge, objecte i espai. Desenvolupar experiències i crear esdeveniments per a una educació performativa de les arts. |
Resum: | Los principales objetivos de esta asignatura son: Conocer los fundamentos del lenguaje visual y plástico. Usar el lenguaje visual y plástico para la expresión personal y colectiva y la comprensión de las culturas. Percibir, interpretar, crear, expresar y producir con los lenguajes visuales y plásticos. Aplicar didácticas en el ámbito de las artes plásticas: imagen, objeto y espacio. Desarrollar experiencias y crear eventos para una educación performativa de las artes. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Català, anglès, castellà |
Titulació: | Educació Infantil [2500797] |
Pla d'estudis: | Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283] ; Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363] ; Grau en Educació Infantil [847] |
Document: | Objecte d'aprenentatge |
Català 6 p, 112.5 KB |
Anglès 6 p, 112.1 KB |
Castellà 6 p, 112.3 KB |