Google Scholar: cites
Utilización de los ordenadores en la enseñanza de las ciencias
Valdés Castro, Pablo (Instituto Superior Pedagógico Enrique José Varona (Cuba))
Valdés Castro, Ronaldo (Instituto Superior Pedagógico Enrique José Varona (Cuba))

Data: 1994
Resum: The object of this article is to discuss the relevance of the use of microcomputers in science teaching. The authors consider that using microcomputers in order to let students get familiar with the methodological changes they have caused in contemporary scientific-technical activity, could produce radical transformations in science teaching.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Impacte metodològic dels ordinadors en la ciència ; Revolució tecnològica ; Automatització d'experiments ; Simulació matemàtica ; Mitjà de càlcul ; Intel·ligència artificial ; Programari intel·ligent
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Vol. 12 Núm. 3 (1994) , p. 412-415 (Investigaciones Didácticas) , ISSN 2174-6486

Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v12-n3-valdes-valdes
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/21382
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4429


4 p, 219.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2008-01-10, darrera modificació el 2021-12-12



   Favorit i Compartir