visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Pros and Cons of Deductive and Inductive Grammar Teaching in Adults |
Publicació: | Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 |
Descripció: | 89 pàgines |
Resum: | The main purpose of this study was to investigate what method of teaching grammar is more effective at B1 level of proficiency, arguing that explicit-deductive design of instruction could have an advantage in adult learners. Another purpose was to explore the differences between the two instructional treatments with respect to implicit and explicit knowledge of learners as well as the interface between the types of knowledge. The research has found that the deductive group outperformed the participants with the inductive instructional method, strengthening the idea that the teacher-centred teaching approach could be an appealing alternative to TBA. |
Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: | Anglès |
Titulació: | Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [4313157] |
Col·lecció: | Facultat de Filosofia i Lletres. Màster en estudis anglesos avançats / advanced English studies |
Document: | Treball de fi de postgrau |
Matèria: | Llengua segona ; Adquisició ; Anglès ; Ensenyament ; Gramàtica ; Avaluació ; Tests d'aptitud ; Exàmens, preguntes, etc. ; Educació d'adults ; Second Language Acquisition ; Deductive and inductive instruction ; Instructional decision making ; Level of proficiency ; Adult learners |
90 p, 4.9 MB |